2022/04/16

If We Hold On Together




Don't lose your way
With each passing day
You've come so far
Don't throw it away
Live believing
Dreams are for weaving
Wonders are waiting to start
Live your story
Faith, hope and glory
Hold to the truth in your heart

自分を見失わないで
過ぎ行く日々の中で
ここまで来たのだから
投げ出してはだめ
信じて生きるのよ
夢は紡ぐためにあり
驚くべきことが 始まりを待っていることを
自分の物語を生きるのよ
信念,希望,栄光によって
心の中にある真実は守られるの

*If we hold on together
I know our dreams will never die
Dreams see us through to forever
Where clouds roll by
For you and I

もしも私たちが一つになれば
夢は決して消えはしない
夢が私たちを永遠へと見届けてくれる
雲がたなびくところまで
あなたと私のために

Souls in the wind must
Learn how to bend
Seek out a star
Hold on till the end
Valley, mountain
There is a fountain
Washes our tears all away
Worlds are swaying
Someone is praying
Please let us come home to stay

吹きすさぶ風の中で 魂は
しなやかさを身につけるのよ
希望の星を見つけ出して
最後まで手放さないで
山あり谷あり
泉もあって
涙をすべて洗い流してくれるわ
世界が揺れ動いてる
誰かが祈ってる
どうか家に帰してくださいと

*Repeat

When we are out there in the dark
We'll dream about the sun
In the dark we'll feel the light
Warm our hearts 
Every one

どこか暗闇の中にいる時には
太陽を夢見るのよ
闇の中で 感じるのよ 陽の光が
私たちの心を温めてくれている
みんなの心を

If we hold on together
I know our dreams will never die
Dreams see us through to forever
As high as souls can fly
The clouds roll by
For you and I

もしも私たちが一つになれば
夢は決して消えはしない
夢が私たちを永遠へと見届けてくれる
魂が飛べる限り高く
たなびく雲の下へ
あなたと私のために